Առողջություն

Ինչպես ազատվել գազերից մի քանի յուղի միջոցով, և ինչ չի կարելի ուտել եթե գազեր եք ունենում

Ինչպես ազատվել գազերից մի քանի յուղի միջոցով

Շատ օգտակար

Դիտեք նաև՝

Տասը ամերիկացիներից մեկն ասում է, որ իրենք պարբերաբար տառապում են փքվածությունից, նույնիսկ եթե շատ չեն կերել:

Երբեմն փքվածությունը կարող է բավականին ուժեղ լինել որովայնի նկատելի ուռուցք առաջացնելու համար: Գազը և փքվածությունը սովորաբար կապված են դիետայի հետ, ուստի կարող եք պարզել, որ ձեր կերածի մեջ մի քանի պարզ փոփոխություններ կօգնեն ձեզ:

Այս հոդվածում մենք կխոսենք չորս բնական եթերայուղերի մասին, որոնք կարող են օգնել թեթեւացնել փքվածությունը:

Ինչն է առաջացնում փքվածություն:

— Լոբի և ոսպ:

— Որոշ մրգեր և բանջարեղեն.
Որոշ բանջարեղեններ պարունակում են բավարար քանակությամբ օսլա, ներառյալ բրյուսելյան կաղամբը, կաղամբը, ծաղկակաղամբը և գազարը, որոնք կարող են գազի զգացում ստեղծել: Բնական շաքարով հարուստ մրգերը, ինչպիսիք են ծիրանն ու սալորը, կարող են նաև նպաստել գազերի և փքվածության:

— կաթնամթերք
Լակտոզան կարող է լինել գազի և աղիքային անհանգստության աղբյուր, եթե ունեք անհանդուրժողականություն:

— քաղցրացուցիչներ
Շատերի համար դժվար է մարսել ֆրուկտոզան ՝ բնական շաքար, որը ավելացվել է շատ մշակված սննդամթերքներին: Սորբիտոլը ՝ արհեստական ​​քաղցրացուցիչ, մարսվող չէ: Երկուսն էլ կարող են լուրջ փքվածության խնդիրներ առաջացնել, այնպես որ հիշեք հաջորդ անգամ ուտելուց, փորձեք սահմանափակել ամեն օր օգտագործվող ֆրուկտոզայի և սորբիտոլի քանակը:

— ամբողջական ձավարեղեն


Բնական ձավարեղենը պարունակում է առողջության համար անթիվ օգտակար հատկություններ, բայց դրանք երբեմն կարող են փքվածության և գազի հետ կապված խնդիրներ առաջացնել: Մանրաթելը ածխաջրածին է, որը կարող է գազեր առաջացնել և նույնիսկ փորկապություն առաջացնել: Սա է պատճառներից մեկը, որ սննդաբանները խորհուրդ չեն տալիս սննդակարգում հանկարծակի, կտրուկ ավելացնել մանրաթելը: Փոխարենը, դանդաղ ավելացրեք մանրաթել և ժամանակ տվեք ձեր մարմնին:

Ահա չորս բաղադրիչ, որոնք կարող են օգնել փքվածության ժամանակ.

1. Երիցուկի յուղ

2. Չամանի յուղ
Ասում են, որ չամանի յուղը հրաշքներ է գործում աղիքային սպազմերի և ստամոքսի ընդհանուր ցավերի դեմ:

3. Կոճապղպեղի յուղ

4. Անանուխի յուղ

Կարդացեք նաեվ

Թթու կաղամբի սիրահարները չգիտեն, թե ինչ է ծերությունը, գեր լինելը և մարսողության խանգառումը. ահա՝ ինչու

Irina Abovyan

Ժովովրդական բաղադրատոմսով,բուժում ենք թոքաբորբը..գտակար բաղադրատոմս

Irina Abovyan

3 պատճառ, որոնք նպաստում են թոքերի քաղցկեղի զարգացմանը, եթե նույնիսկ չեք ծխում

Irina Abovyan

Այս պարզ համեմունքը կարող է ազդել խոլեստերինի մակարդակի վրա

Irina Abovyan

4 փաստ, որոնք պետք է իմանալ վահանաձև գեղձի քաղցկեղի մասին

Irina Abovyan

Հիշողության լավացման 10 պարզ և արդյունավետ միջոց

Irina Abovyan