Հասարակություն

Իշիաս, մկանային ձգումներ. Ինչպես ազատվել այդ տանջալից ցավից

Այս տարածված խնդիրը հանգեցնում է անտանելի ցավի եւ սահմանափակ շարժունակության:

Իշիասը հիվանդագին վիճակ է մեջքի ստորին հատվածի ցավի զգացումով, որը տեղի է ունենում նյարդերի սեղմման արդյունքում:Ավելի ծանր դեպքերում գոտկասրբոսկրային հատվածում ցավը կարող է առաջացնել  թմրություն  ազդրերի վերին հատվածում, միզուղիների կամ աղիքների զգայունության կորուստ, ինչպես նաև առաջացնել ստորին վերջույթների աստիճանաբար սաստկացող թուլություն:

Այս երկու վարժությունները կարող են ապահովել զարմանալի արդյունք

1.Պառկած դիրքում ցավացող ոտքը խաչաձև դրեք մյուս ոտքի ծնկի վրա  և ծալեք 2 ոտքերն էլ: Այնուհետև զգույշ ձգեք ծունկը դեպի ուսը մարմնի նույն ուղղությամբ: Երբ զգաք  գերձգում, պահեք ևս 30 վայրկյան և վերադարձեք  մեկնարկային դիրքի:

Կրկնեք 3 անգամ:

Պառկած դիրքում պահեք ոտքերը խաչաձև և ցավացող կողմը քաշեք մարմնի ուղղությամբ՝ պահելով ձախ ծունկը ձախ ձեռքով՝ մյուս կողմից բռնելով կոճից: Դուք պետք է ձգեք ծունկը մյուս ոտքի ուղությամբ ձեր կոճի միջոցով, մինչև կզգաք թեթև ձգում: Ապա պահեք 30 վայրկյան, թողեք և վերադարձեք մեկնարկային դիրք: Կատարեք 3 կրկնումով:

Կարդացեք նաեվ

Զորավար աղոթք. Բժշկիր ինձ ՏԵՐ

Irina Abovyan

Նոր պարզաբանում՝ Նիկոլ Փաշինյանի պապի վերաբերյալ. հերքված լուրը այժմ տարածվում է ռուսական մեդիայում

Irina Abovyan

7 պատճառ, որ կստիպի կնոջը լքել տղամարդուն

Irina Abovyan

ՀՀ-ում գրանցվել է կորոնավիրուսով վարակման 158 նոր դեպք, 217 առողջացում, 6 մահ

Irina Abovyan

ՍԴ նիստն իրավազոր է. Հրայր Թովմասյանը՝ արտակարգ դրության ժամանակ ՍԴ նիստ անցկացնելու առիթով

Irina Abovyan

12 անձ թեստ է հանձնել, 4-ի մոտ կորոնավիրուս է հաստատվել. Covid-19 Armenia հավելվածի տվյալները

Irina Abovyan