Հասարակություն

Իշիաս, մկանային ձգումներ. Ինչպես ազատվել այդ տանջալից ցավից

Այս տարածված խնդիրը հանգեցնում է անտանելի ցավի եւ սահմանափակ շարժունակության:

Իշիասը հիվանդագին վիճակ է մեջքի ստորին հատվածի ցավի զգացումով, որը տեղի է ունենում նյարդերի սեղմման արդյունքում:Ավելի ծանր դեպքերում գոտկասրբոսկրային հատվածում ցավը կարող է առաջացնել  թմրություն  ազդրերի վերին հատվածում, միզուղիների կամ աղիքների զգայունության կորուստ, ինչպես նաև առաջացնել ստորին վերջույթների աստիճանաբար սաստկացող թուլություն:

Այս երկու վարժությունները կարող են ապահովել զարմանալի արդյունք

1.Պառկած դիրքում ցավացող ոտքը խաչաձև դրեք մյուս ոտքի ծնկի վրա  և ծալեք 2 ոտքերն էլ: Այնուհետև զգույշ ձգեք ծունկը դեպի ուսը մարմնի նույն ուղղությամբ: Երբ զգաք  գերձգում, պահեք ևս 30 վայրկյան և վերադարձեք  մեկնարկային դիրքի:

Կրկնեք 3 անգամ:

Պառկած դիրքում պահեք ոտքերը խաչաձև և ցավացող կողմը քաշեք մարմնի ուղղությամբ՝ պահելով ձախ ծունկը ձախ ձեռքով՝ մյուս կողմից բռնելով կոճից: Դուք պետք է ձգեք ծունկը մյուս ոտքի ուղությամբ ձեր կոճի միջոցով, մինչև կզգաք թեթև ձգում: Ապա պահեք 30 վայրկյան, թողեք և վերադարձեք մեկնարկային դիրք: Կատարեք 3 կրկնումով:

Կարդացեք նաեվ

ԶՈՐԱՎՈՐ ԱՂՈԹՔ

Irina Abovyan

5 կանոն որոնց հարկավոր է անպայման հետևել տզի խայթելու դեպքում

Irina Abovyan

Բջջային հեռախոսի պայթելու հետևանքով 7-ամյա երեխա է մահացել

Irina Abovyan

«Ասեք ձեր մտերիմներին, որ իրենք թանկ են ձեզ համար։ Գուցե նրանք հիմա հենց դրա կարիքն ունեն»․ Արփինե Հովհաննիսյանը՝ քնքուշ կերպարում

Irina Abovyan

Աջակցության ծրագրով տրված գումարները հետ են հավաքում. «Իրավունք»

Irina Abovyan

Օդի ջերմաստիճանը մայիսի 1-2-ը կբարձրանա 2-3 աստիճանով

Irina Abovyan