Հասարակություն

Ծխելը թողնելու համար 4 խորհուրդ

* Բացահայտեք այն գործոնները, որոնք խանգարում են վատ սովորության դեմ պայքարին. Իրավիճակներ, որոնցում սովորականից ավելին եք ծխում:

Ուշադրություն դարձրեք դրանց վրա, հիշեք կամ գրեք բոլոր պահերը օրվա ընթացքում, երբ ձեռքը հասնում է ծխախոտին:
Օրինակ ՝ մետրոյի ճանապարհին, գործընկերների հետ ճաշի ընդմիջման ժամանակ, ճաշից հետո «աղանդերի համար»: Փորձեք փոխել սցենարը `առավոտյան այլ երթուղի վերցնելով, ճաշի ընդմիջում և ուտելուց հետո ինչ որ համեղ բան ուտել: Վարվելակերպի օրինաչափությունից հրաժարվելով ՝ ավելի հեշտ կլինի կրճատել ծխախոտի ամենօրյա օրական քանակը, և երկարաժամկետ հեռանկարում լիովին ազատվել կախվածությունից:

* Պարզեք, թե ինչպես հաղթահարել և ինչպես փոխարինել ծխելը:

* Ձեր ծխելը թողնելու մասին պատմեք սոցիալական ցանցերում, այն բավականին արդյունավետ և բնորոշ մեթոդ է թվային դարաշրջանի համար: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ ծխողները, ովքեր կիսում են իրենց վատ սովորության դեմ պայքարի պատմությունները, ավելի հավանական է, որ հաջողության հասնեն, քան նրանք, ովքեր դա համարում են անձնական:

* Փնտրեք ձեր բժշկի օգնությունը: Ավելի հեշտ կլինի հրաժարվել ծխախոտից, եթե դուք մշակեք գործողությունների ծրագիր մասնագետի հետ:

Կարդացեք նաեվ

Ուղղություններից մեկով հայկական ուժերը հակահարձակման են անցել

Irina Abovyan

Ինչ է Ձեզ սպասվում մայիս ամսին. աստղագուշակ

Irina Abovyan

Բացառիկ տեսանյութ․ ադրբեջանական կողմը տանում է իր դիերը

Irina Abovyan

Ընտրեք քարտերից մեկը և տեսեք ինչ է այն նշանակում Ձեր համար

Irina Abovyan

Նեխուրը այսպիսի հրաշք հատկություններ ունի

Irina Abovyan

Տերմինալը գողացող անձանց ոստիկանները բռնել են հենց գողության պահին

Irina Abovyan