Առողջություն

Ինչպես կարգավորել քունն ու ազատվել անքնությունից. երկու բնական միջոց

Գիշերային հանգիստը շատ կարևոր նշանակություն ունի օրգանիզմի համար, քանի որ թույլ է տալիս ինչպես հարկն է վերականգնվել ու ստանալ անհրաժեշտ էներգիան սպասվող օրվա համար։ Սա է պատճառը, որ քնի խանգարումների դեպքում մարդիկ դառնում են դյուրագրգիռ, իսկ քրոնիկ անքնությունը հանգեցնում է մի շարք խնդիրների զարգացման։

Անքնությունը կարող է պայմանավորված լինել տարբեր պատճառներով, իսկ ամռանը դրանց է միանում ևս մեկը՝ շոգ եղանակը, ինչի հետևանքով քունը կարգավորելը շատ ավելի դժվար է լինում։ Որպես կանոն նման դեպքերում մարդիկ կիրառում են հանգստացնող ու քնաբեր ազդեցությամբ օժտված տարբեր դեղամիջոցներ, սակայն խնդիրն այն է, որ դրանք բավական վնասակար են և առաջացնում են մի շարք լուրջ կողմնակի բարդություններ։ Նման խնդիրներից խուսափելու համար մասնագետները խորհուրդ են տալիս օգտագործել բնական դեղամիջոցներ, որոնք արդյունավետ են, սակայն չեն պարունակում վնասակար բաղադրիչներ և չեն առաջացնում կողմնակի բարդություններ։

Նման բնական միջոցներից մեկը երիցուկի թուրմն է։ Այն պատրաստելու համար հարկավոր է 1 ճաշի գդալ դեղատնային երիցուկը լցնել թերմոսի մեջ, ավելացնել մի բաժակ եռման ջուր և թրմել 15 րոպե։ Թուրմը քամել, քաղցրացնել մեղրով և խմել քնելուց առաջ։ 

Ոչ պակաս արդյունավետ կարող է լինել նաև պատրինջի թուրմով լոգանքը։ Թուրմը պատրաստելու համար հարկավոր է 3 ճաշի գդալ պատրինջը կես ժամ թրմել 2 բաժակ եռման ջրում, այնուհետև քամել, ավելացնել լոգանքի ջրին և քնելուց առաջ 15 րոպե տաք լոգանք ընդունել։

Կարդացեք նաեվ

Ալոե Վերայի Հատկություններ, Որոնց Մասին Դուք Չեք Լսել

Irina Abovyan

Ինսուլտից մեկ ամիս առաջ օրգանզիմը ուղարկում է այս նշանները. սա անտեսել չի կարելի

Irina Abovyan

Մահը աղիներից է գալիս. Գիտնականները սկանդալային բացահայտումներ են արել

Irina Abovyan

Անոթները մաքրելու հզոր միջոց. ինչո՞ւ ես չգիտեի այս ամենի մասին

Irina Abovyan

Հրաշագործ բաղադրատոմս՝ ստամոքսի ցավի դեմ

Irina Abovyan

Սրտի համար օգտակար 6 մթերք

Irina Abovyan