Հասարակություն

Դուք այն ուտում եք ամեն օր, բայց այս բաղադրիչը ձեր կնճիռների պատճառն է. ես այն երբեք նորից չեմ գնի

Եթե ուզում եք պահպանել երիտասարդությունը, պետք է խուսափեք որոշակի մթերքներից:

Դա կօգնի մաշկը պահել աննման և առանց կնճիռների:

Ներկայացնում ենք մթերքներ, որոնք պետք է սահմանափակեք սննդակարգում, եթե ուզում եք դեմքի իդեալական գույն ունենալ:

1. Աղ

Չափից շատ աղը կլանում է բջիջների ջուրը՝ առաջացնելով մաշկի չորություն: Կնճիռներն ավելի արտահայտված են լինում չոր մաշկի վրա, դա նաև հանգեցնում է դեղնավուն մաշկի, ուստի պետք է վերահսկեք սննդում աղի քանակը:

2. Չափից շատ խաշված կամ այրված միս

Հատկապես կարմիր միսը, երբ չափց շատ է եփվում, պարունակում է ածխաջրածիններ, որոնք նվազեցնում են մաշկում կոլագենի քանակը, որը մաշկին առաձգականություն է տալիս:

3. Ռաֆինացված շաքարավազ

Ռաֆինացված սպիտակ շաքարավազն առանձնակի օգտակար չէ առողջության համար, մաշկի համար ոչ մի օգտակարություն չունի: Շաքարավազը միանում է կոլագենին՝ նվազագույնի հասցնելով դրա ազդեցությունը, ինչի հետևանքով մաշկը դառնում է ավելի չոր, պակաս առաձգական, ավելի ընկալունակ կնճիռների նկատմամբ, ուստի ավելի լավ է ընտրել ոչ ռաֆինացված շաքարավազ:

4. Ալկոհոլ

Ալկոհոլը կնճիռներն ավելի նկատելի է դարձնում:

Կարդացեք նաեվ

Թայլանդի ծննդատներում գտել են նորածիններին վիրուսից պաշտպանելու ձևը

Irina Abovyan

Ընդամենը 4 օրում մաքրեք թոքերը նիկոտինից, մանրէներից և թունավոր ու վտանգավոր նյութերից

Irina Abovyan

Մանրամասներ՝ կորոնավիրուսից մահացած պացիենտների մասին

Irina Abovyan

Կինը համառորեն պնդում էր որ ծննդատնից բերած երեխան իրենը չէ

Irina Abovyan

Հայրդ քեզ «ռասխոդ ա» անում սեփական քաղաքականության համար, բայց խորհուրդ կտամ, որ ամեն դեպքում էդպիսի «ղզղնած» գրառումներ չանես

Irina Abovyan

Գերմանիայում 101-ամյա տատիկը փախել է կարանտինից՝ հանուն դստեր ծննդյան տարեդարձի. DW

Irina Abovyan