Առողջություն

Ազատվեք կրունկի, ոտնաթաթի ցավից

Ներբանային ֆասցիտի դեպքում ուժեղ, անտանելի, սուր ցավեր են առաջանում։ Ցավ կարող է զգացվել երկար ժամանակ քայլելու կամ աստիճաններ բարձրանալու ընթացքում։

Խնդրի առաջացման պատճառ է դառնում սխալ ընտրված կոշիկը, ռիսկի գործոններ են տարիքը, ճարպակալումը, նստակյաց կյանքը։ Կայքն առաջարկում է վարժություններ, որոնց պարբերական կատարման դեպքում կարող եք մոռանալ այս խնդրի մասին։

Սրբիչով ձգումներ։ Սրբիչի ծայրերը բռնեք, ոտքը դրեք սրբիչի մեջտեղում։ Ոտքն ուղղեք, սրբիչը ձգեք դեպի որովայնը։ Պահեք 15-30 վայրկյան, կրկնեք 2-4 անգամ։

Ձգումներ պատի մոտ։ Կանգնեք պատի առաջ, մի ոտքը դրեք մյուսից հետ։ Այդ դիրքում մնացեք 15-30 վայրկյան, 2-4 անգամ։

Ոտքերի ձգումներ։ Այս վարժությունը նախատեսված է ոտքերի ներքևի հատվածի համար։ Նստեք ծնկների վրա, թաթերը՝ գետնին, կրունկները՝ վերև։ Պահեք 15-30 վայրկյան, կրկնեք 2-4 անգամ։

Կարդացեք նաեվ

Բնական միջոցներ, որոնք մեկ օրում կօգնեն ազատվել հերպեսից

Irina Abovyan

Կես կիտրոնի հյութ և սոդա: 5 րոպե հետո արդյունքն արդեն կապշեցնի Ձեզ

Irina Abovyan

Ո՞ր դեպքերում վահանաձեւ գեղձի հանգույցները բուժման կարիք ունեն

Irina Abovyan

Սա իմանալուց հետո, Դուք այլևս դեն չեք նետի կիտրոնի կեղևը, այն հրաշքներ է գործում

Irina Abovyan

Սոխի բուժիչ 9 հատկությունների մասին՝ ազատում է սրտխառնոցից, կանգնեցնում է արնահոսությունը,

Irina Abovyan

Տանձը ոչ միայն շատ համեղ է, այլ նաև օգտակար է և բուժիչ

Irina Abovyan