Առողջություն

Արյան շրջանառությանը լավացնող 5 մթերքներ, որոնց մասին պետք է իմանան բոլորը

Ձմռանը վիռուսներից ապաքինվելու համար պետք է մտածել ոչ միայն սնուցում և էներգիա ապահովող մթերքների, այլ նաև արյան շրջանառությունը լավացնող մթերքների մասին։ Ահա 5 մթերք, որոնք կօգնեն ձմռանը լրացնել ազոտի օքսիդի պակասը.

Դիտեք նաև՝

 ձուկ

Հատկապես թունա, անչոուս, ծովատառեխ, սկումբրիա, սարդինա։ Դրանցում ազոտի օքսիդ է առաջանում L-արգինին ամինաթթվի սինթեզի ժամանակ։ Ձմռանը ծովային ձուկը պետք է կանոնավոր օգտագործել։

Սերմեր

L-արգինինով ամենահարուստն են վարսակը, գարին, դդումը, քնջութի սերմերը և ցորենի սերմերը։

Բանջարեղեն

Դրանց թվում են կաղամբը, ծաղկակաղամբը, բրոկկոլին, սպանախը, ռուկոլան, ջրհեղեղը, շաղգամը, ծովաբողկը և այլն: Դրանք պարունակում են բնական նիտրիտներ և նիտրոզամիններ, որոնք բարենպաստ ազդեցություն են ունենում անոթների տոնուսի վրա և բարելավում են արյան շրջանառությունը։

Բազուկի հյութ

Բնական նիտրիտների գանձարան: Այն օգտագործվում է նույնիսկ այն մարզիկների կողմից, ովքեր պետք է փոխհատուցեն օրգանիզմի էներգիայի կորուստները և բարելավեն արյան հոսքը:

Սխտոր

Այն արունակում է ալիցին սուլֆօքսիդ բնական նյութ, որը բարելավում է սրտանոթային համակարգի աշխատանքը և մեծացնում արյան հոսքը։

Կարդացեք նաեվ

Իմունիտետը բարձրացնող թոփ 5 մթերքները․ կարևոր խորհուրդներ

Irina Abovyan

Սուրճ խմելը երբ է՞ օգտակար ,ինչպե՞ս է այն ազդում օրգանիզմի վրա

Irina Abovyan

Մոռացեք քաղցկեղի և այլ ուռուցքների մասին. պարզապես խառնեք այս 4 բաղադրիչները

Irina Abovyan

Անվերջ քաղցի զգացում, անքնություն… Արյան մեջ շաքարի ցածր մակարդակի մասին վկայող նշաններ

Irina Abovyan

Օրական որքա՞ն կարմիր միս է կարելի ուտել

Irina Abovyan

Ինչպես ազատվել գլանների բորբոքումից 24 ժամում

Irina Abovyan