Առողջություն

Տանձը ոչ միայն շատ համեղ է, այլ նաև օգտակար է և բուժիչ

Տանձն իսկապես զարմանահրաշ միրգ է: Այն պարունակում է А, В1, В2, В3, В5, В5, В9, В12, С, Е և К վիտամիններ և վիտամինային խմբեր: Այն նաև հարուստ է կալիումով, երկաթով, պղնձով, ցինկով, ֆոսֆորով, կալցիումով, մագնիումով և նատրիումով: Տանձը պարունակում է նաև ֆոլաթթու, կատեխիններ, ազոտային նյութեր և մարդու օրգանիզմի համար անհրաժեշտ մանրաթելեր:

Դիտեք նաև՝

Տանձի պարբերաբար օգտագործումը օգնում է վերացնել տոքսինները եւ ծանր մետաղները: Տանձն օգտակար է ստամոքսի խանգարման դեպքում, այն դրական է ազդում սիրտ-անոթային համակարգի վրա, լայն կիրառություն ունի որպես միզամուղ միջոց:

Բացի այս ամենից՝ տանձը օգտակար է շաքարային դիաբետի, ճարպակալման դեպքում:

Այն բարձրացնում է իմունիտետը, օգնում է օրգանիզմին դիմադրել դեպրեսիայի և սթրեսի դեպքում: Տանձը նաև շատ օգտակար է ենթաստամոքսային գեղձի ֆունկցիայի դեպքում, քանի որ ֆրուկտոզայի պարունակությունը գերազանցում է գլյուկոզայի չափը:

Ինչպես ճիշտ ուտել տանձը` Խորհուրդ չի տրվում տանձն ուտել սոված փորին։ Ցանկալի չէ տանձը համատեղել թարմ կաթի հետ, չեռացրած ջրի և ցանկացած ծանրամարս սննդի հետ:

Մարդիկ, ովքեր ստամոքսի խոց ունեն, տանձ օգտագործելուց առաջ ավելի լավ է խորհրդակցեն բժշկի հետ:

Կարդացեք նաեվ

Հազն Ու մրսածությունը կանցնեն մեկ գիշերվա ընթացքում, եթե դուք Էլ անեք այն, Ինչ տատիկս ինձ խորհուրդ տվեց

Irina Abovyan

Իմունիտետը բարձրացնող թոփ 5 մթերքները․ կարևոր խորհուրդներ

Irina Abovyan

Ինչու՞ են առաջանում ուժեղ սրտխփոցներ, պատճառները, ի՞նչ անել սրտխփոցի ժամանակ

Irina Abovyan

Աստղերը ձեր առողջության մասին

Irina Abovyan

Մեջքի ցավերից ազատվելու համար 1,5 ամիս շարունակ ամեն երեկո կերեք սա…

Irina Abovyan

Մթերք, որը ավելի շատ կալցիում է պարունակում, քան դեղամիջոցները

Irina Abovyan