Առողջություն

Կոլագենով հարուստ հակատարիքային սնունդ` գեղեցիկ մաշկի և ամուր հոդերի համար

Հատկապես կարևոր է օրական այս սպիտակուցը օգտագործել, եթե 40 տարեկանից բարձր եք: Շատ կանայք և տղամարդիկ անհանգստանում են դեմքի, պարանոցի, դեկոլտեի և ձեռքերի կնճիռների պատճառով: Արդյունքում, սա շատերին ստիպում է օգտագործել կոլագենի շատ թանկարժեք բուժումներ:

Դիտեք նաև՝

Այս սպիտակուցը պատասխանատու է մկանային հյուսվածքների, ջլերի, կապանների, մաշկի, ինչպես նաև ոսկորների և աճառի առողջության համար:

Կոլագենի հիմնական գործառույթը հյուսվածքային կառուցվածքների կառուցումն ու պահպանումն է: Հետևաբար, ավելի կարևոր է ապահովել ուժ և ճկունություն: Այն կարևոր տարր է մեր մաշկի, մազերի և եղունգների համար: Նրանց վիճակը հիմնականում կախված է այս սպիտակուցի քանակից:

Տարիքի հետ մեր օրգանիզմում կոլագենի արտադրությունը դանդաղում է: Ենթադրվում է, որ 40 տարեկանում օրգանիզմն արտադրում է պատանեկության տարիներին արտադրված կոլագենի կեսը: Հետևաբար, շատ կարևոր է ամեն օր օգտագործել այս սպիտակուցը, հատկապես, եթե Դուք 40 տարեկանից բարձր եք:

Ահա կոլագենով հարուստ սննդամթերքներ, որոնք կարող եք օգտագործել՝ Ձեր ամբողջ օրգանիզմի համար բավարար կոլագեն ունենալու համար:

Ձուկ․

Ստեղծում է մաշկի ուժեղ բջիջներ, որոնք շրջապատում են մեմբրանները: Երբ այդ բջիջները առողջ են, նրանք ակտիվորեն աջակցում են մաշկի կառուցվածքին, ինչպես նաև աճառին և ջիլերին:

Կարմիր բանջարեղեն, մրգեր և հատապտուղներ.

Դրանք պարունակում են հակաօքսիդանտներ, որոնք գործում են որպես բնական արևապաշտպան միջոց, որը պաշտպանում է մաշկը և բարձրացնում կոլագենի մակարդակը:

Կանաչ բանջարեղեն և մրգեր.

Վիտամին C- ով հարուստ բույսերը, ինչպիսիք են սպանախը և կաղամբը, կարող են խթանել այս սպիտակուցների արտադրությունը: Դրանք նաև կանխում են բջիջների կառուցվածքների քայքայումը, որոնք մաշկը հետ են պահում կախվածությունից և ծերացումից:

Նարնջագույն մրգեր և բանջարեղեն.

Գազար, նարինջ, պղպեղ, խուրման, մանդարին և այլն, ակտիվացնում են կոլագենի վերածնումը: Ժամանակի ընթացքում մեր մաշկը կորցնում է իր առաձգականությունը և սկսում է ձանձրալի և մոխրագույն տեսք ունենալ: Եթե ​​նկատում եք, որ Ձեր մաշկը չոր է և անշունչ, ապա խմեք նարնջագույն մրգերի և բանջարեղենի սմուզի: Արդյունքում, դա կօգնի Ձեր մաշկին փայլուն և երիտասարդ տեսք ունենալ:

Սպիտակ թեյ.

Համաձայն հետազոտության՝ այս թեյը պաշտպանում է մաշկի սպիտակուցային կառուցվածքը: Այն նաև կանխում է բջջային ակտիվությունը, որը քայքայում է կոլագենը՝ դանդաղեցնելով կնճիռների առաջացումը:

Սխտոր․

Այն ծծմբի լավագույն աղբյուրներից է, որն անհրաժեշտ է օրգանիզմում կոլագենի արտադրության համար: Հատկապես արդյունավետ է սխտորի և մեղրի խառնուրդը:

Սկսեք օգտագործել այս մթերքները հենց հիմա և Դուք կկարողանաք կանխել կոլագենի կորուստը և մեծացնել դրա արտադրությունը Ձեր օրգանիզմում: Նաև խորհուրդ է տրվում պարբերաբար օգտագործել կոլագենով դիմակներ:

Կարդացեք նաեվ

Բժիշկները խոլեստերինից ազատվելու համար խորհուրդ են տալիս այս միջոցը

Irina Abovyan

Ինչու է անհրաժեշտ ավելի հաճախ ուտել թերխաշ, այլ ոչ թե պինդ եփված ձու

Irina Abovyan

Սեռական օրգաններում քորի առկայության հիմնական պատճառները

Irina Abovyan

Բժիշկները նշում են ինչ անել ցուրտ եղանակին ավելորդ քաշ չհավաքելու համար

Irina Abovyan

Արևածաղկի սերմերը կօգնեն մոռանալ ճնշման տատանումների մասին

Irina Abovyan

Վիտամին B12-ի պակասի վտանգավոր հետևանքները, ախտանիշները և հիվանդությունները․․․Ինչպես լրացնել այս վիտամինի պակասը

Irina Abovyan