Առողջություն

3 ԱՊՐԱՆՔ, որոնք պետք է ուտել, եթե ունեք երկաթի պակաս

3 ԱՊՐԱՆՔ, որոնք պետք է ուտել, եթե ունեք երկաթի պակաս

Ավելացրեք ձեր սննդակարգին:

Ահա երկաթի 5 լավագույն աղբյուրները.

1. Հացահատիկի արտադրանք


Հացահատիկի մեկ չափաբաժինը, ինչպիսին է ցորենը, ապահովում է երկաթի ձեր ամենօրյա կարիքները: Հարստացված երկաթով նախաճաշը կարող է ապահովել 18 մգ երկաթ: Բացի այդ, հարստացված հացահատիկները շատ բարձր մանրաթել են պարունակում:

2. Ոստրե (պահանջվող գումարի 44%)


85 գրամ ոստրեները պարունակում են մոտ 7 մգ երկաթ: Նրանք նաեւ պարունակում են շատ սպիտակուցներ: Թերեւս նրանց սննդային արժեքը գալիս է կալցիումի, մագնեզիումի, կալիումի եւ վիտամին B-12- ի բարձր կոնցենտրացիաներից:

3. Սև շոկոլադ (պահանջվող քանակի 60%)
Վաղուց անցել են այն օրերը, երբ սեւ շոկոլադը համարվում էր դեսերտ: Իրականում դա համեղ հյուրասիրություն է: Շոկոլադը սնունդ պարունակող գերհագեցած սնունդ է: 100 գր. մուգ շոկոլադը պարունակում է մոտ 12 մգ երկաթ:

Կարդացեք նաեվ

Ազատվեք գորտնուկներից շատ հեշտությամբ այս պարզ միջոցի օգնությամբ

Irina Abovyan

Ահա թե ինչու են բժիշկները խորհուրդ են տալիս հնարավորինս շատ օգտագործել սիսեռ…

Irina Abovyan

Արևածաղկի սերմերը կօգնեն մոռանալ ճնշման տատանումների մասին

Irina Abovyan

Բժիշկները խոլեստերինից ազատվելու համար խորհուրդ են տալիս այս միջոցը

Irina Abovyan

Ընդունեք ընդամենը 3 գդալ օրվա մեջ և դուք արագ կազատվեք ոսկորների ցավից, կամրացնեք դրանք և ընդմիշտ կազատվեք հոգնածությունից

Irina Abovyan

Ուշադիր եղեք. 6 նշան, որոնք վկայում են, որ լյարդը բորբոքված է

Irina Abovyan