Առողջություն

Իսկ դուք գիտե՞ք, որ բանանը կարող է փոխարինել սուրճին

Իսկ դուք գիտե՞ք, որ բանանը կարող է փոխարինել սուրճին

Դիտեք նաև՝

Վարսակի ալյուր

Ահա այն — կատարյալ նախաճաշի ուտեստ: Վարսակի ալյուրը բարդ ածխաջրերի, մանրաթելերի և տարրերի պահեստ է: Եվ մրգերի, ընկույզների կամ հատապտուղների հետ համատեղ, այս անվնաս շիլան վերածվում է իսկական էներգետիկ ռումբի, որի լիցքը կտևի մինչև ճաշի ժամը: Եվ եթե դուք պարբերաբար փոխում եք վարսակի ալյուրի «լցոնիչները», ապա ամեն առավոտ կարող եք փորձել նոր համեղ ուտեստ:

Բանան

Արդեն իրենց վառ դեղին գույնով բանանը կարողանում է ուրախացնել և համակերպվել դրական ձևով: Բայց դա դեռ ամենը չէ! B վիտամինները, մանրաթելը, մագնեզիումը, կալիումը և գլյուկոզան, որոնք պարունակվում են բանաններում, նվազեցնում են հոգնածությունը, բարձրացնում արդյունավետությունը և դիմացկունությունը և նպաստում բջիջների վերածննդին:

Կարդացեք նաեվ

Սննդաբանն անվանել է տարեցների համար ամենաօգտակար հատապտուղները

Irina Abovyan

Ներկայացնում ենք ամենահզոր բաղադրատոմսը՝ բաղկացած հզոր բաղադրիչներից, որը ունակ է վերացնել ոսկորների և հոդերի ցավը

Irina Abovyan

Յուղ, որի օգտագործումից հետո կվերանան բոլոր գանգատները

Irina Abovyan

Խորհուրդներ՝ նշիկաբորբով հաճախ հիվանդացողներին

Irina Abovyan

ԳՐԵԹԵ ԲՈԼՈՐՆ ԱՄԵՆ ՕՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄ ԵՆ ԱՅՍ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԸ, ԲԱՅՑ ՉԳԻՏԵՆ, ՈՐ ՍՐԱՆՔ ԲՈՐԲՈՔՈՒՄ ԵՆ ԱՌԱՋԱՑՆՈՒՄ

Irina Abovyan

Պսորիազ և եղունգների սունկ. ախտանիշները, կանխարգելումը և այն վերացնելու եղանակները

Irina Abovyan