Առողջություն

Իսկ դուք գիտե՞ք, որ բանանը կարող է փոխարինել սուրճին

Իսկ դուք գիտե՞ք, որ բանանը կարող է փոխարինել սուրճին

Դիտեք նաև՝

Վարսակի ալյուր

Ահա այն — կատարյալ նախաճաշի ուտեստ: Վարսակի ալյուրը բարդ ածխաջրերի, մանրաթելերի և տարրերի պահեստ է: Եվ մրգերի, ընկույզների կամ հատապտուղների հետ համատեղ, այս անվնաս շիլան վերածվում է իսկական էներգետիկ ռումբի, որի լիցքը կտևի մինչև ճաշի ժամը: Եվ եթե դուք պարբերաբար փոխում եք վարսակի ալյուրի «լցոնիչները», ապա ամեն առավոտ կարող եք փորձել նոր համեղ ուտեստ:

Բանան

Արդեն իրենց վառ դեղին գույնով բանանը կարողանում է ուրախացնել և համակերպվել դրական ձևով: Բայց դա դեռ ամենը չէ! B վիտամինները, մանրաթելը, մագնեզիումը, կալիումը և գլյուկոզան, որոնք պարունակվում են բանաններում, նվազեցնում են հոգնածությունը, բարձրացնում արդյունավետությունը և դիմացկունությունը և նպաստում բջիջների վերածննդին:

Կարդացեք նաեվ

Բամիայի բուժիչ ջուրը. Բացահայտում ենք բամիայի օգտակար հատկությունները

Irina Abovyan

Չամանը հզոր դեղամիջոց է աղիների բորբոքման դեմ

Irina Abovyan

Վիտամին C –ի մասին տարածված միֆերը, կամ խմե՞լ, թե՞ ոչ․ բժիշկի պարզաբանումը

Irina Abovyan

Ընտանեկան բժիշկը հայտնել է՝ ինչպես կարելի է ամրապնդել իմունային համակարգը աշնանը

Irina Abovyan

Յուղ, որի օգտագործումից հետո կվերանան բոլոր գանգատները

Irina Abovyan

Դդմի օգտակար հատկությունները

Irina Abovyan